27 Kasım 2012

PHILIPS 27" 273G3DHSB/00 3D "İnceleme"

Philips  monitör olarak 3D arayanlara hitap edecek bir ürünü Türkiye'de satışa sundu . Ürünü haftasonu yerinde inceleyerek aldım . internette kendi web sitesi hariç  bilgi ve inceleme bulamadım . Ürünün özelliklerini buradan bulabilirsiniz.

Sizlere ürün ile ilgili görüşlerimi ve incelemeleri aktaracağım. (Not: ürün görsellerini daha sonra ekleyeceğim.)

-Ürünü ilk açtığımda ki ilk izlenimim şu oldu ;" led değilmiydi bu ürün neden bu kadar kalın " . Ürün led olmasına karşın lcd panelli mönitörler kalınlıgında diyebilirim.
-Ön paneli ise sıradan değil bir farklılık  ve şıklık göze çarpıyor. kontrol tuşları dokunmatik olarak ön panelde yer alıyor. Ön tarafda olması kullanım açısından avantaj sağlıyor.
-Paket içeriğinden bahsedersem ; 1 adet hdmı kablo, 1 adet vga kablo, 1 adet power kablo  ve en önemlisi 1 adet Aktif 3D Gözlük çıkmakta ..
-Cihazın 2 adet Hdmı ve 1 adet vga girişinin oldugunu ,bunlara ek olarak Hdmı ses çıkışının oldugunu belirtmek isterim.

Bu kadar bilgiden sonra ürünü heyacanlı kurulumunu yaptıktan sonra  :) Geldik monitörümüzü test etmeye ..
Cihazımıza bilgisayar ( hdmı) , uydu (hdmı) ve logitech ses sistemi (hdmı ses çıkışına ) bağladım . Belkide bu cihazı diğer monitörlerden bir adım öne cıkaran kendi adıma 2 adet hdmı girişinin olması ve hdmı ses çıkısının olması :)

-Bilgisayar testi ;
ölü pixel yok , ışık sızması yok ,

Pes 2013 ; benim gibi pes meraklısı iseniz oyunu full hd olarak oynadım görüntü 10 numara ,ilk maçda pek alısık olmadıgım için kötü gibi geldi diyebilirim ama sonraki maclarda görüntüye alısıyor ve bir problem olmadıgını görüyorsunuz ve atıyorsunuz golleri :))
Need For Speed ; full hd olarak test ettim , herhangi bir karalenme yada aklınıza gelebilecek kötü bir sahne ile karsılasmadım .bundan da tam not aldı .

Özetlemek gerekirse ilk izlenim olarak  sıkıntılı bir durum gözüme çarpmadı , 27" almak isteyenlere tavsiye edilir.

Tv testi ;

Tv olarak hdmı cıkıslı bir uydu alıcınız var ise sorunsuz çalışmakta .. Özellikle Hd kanallarda ( Trt-Hd,Atv Hd) tv kendini gösteriyor. Hatta sunu belirtmek isterim ki Hd kanallardan diğer kanallara gecmek istemiyorsunuz , yayın kalitesi ve tv kalitesi birleşince ortaya mükemmel bir izleme sağlıyor.
Diğer Sd kanallar da fena değil diyebilirim Hd kanalları gördükten sonra. ..
Monitör üzerinde hoparlör yok ancak benim gibi ses sisteminizi hdmı audio çıkısına bağlayarak hem pc ile hemde tv ile kullanmanız mümkün ..
Pc üzerinde ki yazılımı sayesinde tuş takımına ihtiyac olmadan tüm ayarları yazılım sayesinde yapabiliyorsunuz. Tabiki tv kullanırken bu mümkün değil :)
 monitörle ilgili aklınıza takılan yada öğrenmek istediğiniz bir bilgi olursa cevaplamaya hazırım..

5 yorum:

yaa öyle güzel yazı olmuş ki kardeşim.İnsanın gidip bütün philips27 ' monitör alası geliyor :)

İnceleme yazısı için teşekkürler. Almadan almış kadar oldum.

yazınız için teşekkür ederim. 3d kurgu masasında parallax referansı için alıcam 4 tane ve sayende karar vermiş oldum.

sanırım uzun zamandır kullandınız ve daha iyi fikir sahibi olmussunuzdur almayı dusunuyorum ama kararsızım eğer olumsuz bi durumlar karsılatıysanız paylasırmısınız

merhaba. monitörü aldım. ancak içinden tek gözlük çıktı. ikinci bir gözlüğü tedarik etmek istiyorum ama malesef istanbul gibi biyerde yardımcı olan kimse çıkmadı . philips'in 3d max uyumlu bir gözlük aldım Mediamarkt'tan ama oda uymadı. Yardımcı olan çıkarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More